Frissan,.

Mitt hår är så jävla risigt och eftersom att jag är ledig idag och inte orkar sitta hemma ensam så ska jag gå och klippa mig. Två flugor i en smäll. Hon får max klippa 4 cm, MAX! Jag vet precis hur jag ska klippa mig i alla fall, jag ska ha kvar luggen som den är, alltså klippa den lite snett bara. Sedan ska jag klippa etapper i fram och även klippa upp överhåret. Då ligger inte håret så jävla platt som det brukar göra på mig!

Efteråt ska jag plugga lite fysik, det måste liksom göras även fast det är skit tråkigt..

Funderar även på om jag ska färga håret efter klippningen, eller det får bli en annan dag. En dag då jag har fått min lön kanske...

Slänger in en bild sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0