Lev livet, ingen har ändå överlevt det!

Inte en sådan speciell dag idag heller. Skolan i 3 timmar och sedan hem. I morgon är jag ledig! Jag funderar på att inte gå upp ur sängen alls i morgon. Det skulle vara mycket skönt. Ligga och kolla på film hela dagen.

Hur som haver, jag ska i alla fall åka och städa idag. Jessica följer med, så då slipper jag vara ensam!

Jag är så jävla trött och jag förstår inte varför, sov överdrivet länge i natt. Somnade vid 10 och sov ända till halv 8. Så länge sover jag aldrig när jag det är skola för att det hinner man inte. Sedan har jag även ont i halsen fortfarande, det kanske är därför jag fortfarande är trött.

Ikväll funderar jag även på om jag ska ha hemmaspa för mig själv. Ansiktsmask, raka benen, peeling osv. Det hade ju passat sig med hemmaspa i morgon när jag är ensam hemma men jag vågar nämligen inte bada i badkaret när jag är hemma själv för att pappa har skrämt upp mig om att man kan halka och slå huvudet och drunkna och dö, och då hör ju ingen en så man kan inte blir räddad. Det vore synd om det blev så, därför badar jag aldrig när jag är hemma själv. Han har skrämt upp mig med jävligt mycket den där karl. Min hästrädsla kan han bland annat ta på sig. Varenda fredag när vi var små följde jag med jessi till stallet och då sa han jämt att jag skulle vara väldigt försiktig för att hästarna kunde sparka ihjäl mig. Det är inte speciellt konstigt att jag är paranoid, tycker jag.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0