London baby, London

Hej, goddag!

Det här påsklovet har gått väldigt fort, för fort. Jag och Matilda kom hem från London i fredags. Gud vad bra vi hade det, strålande sol och vårväder. Det regnade endast en dag och det var ju väldigt bra för att vara England. Under london-resan var vi bland annad på Madame Tussauds och strosade runt i några parker. Vi såg Big Ben och Prinsessan Dianas minnesmonument och massa anda häftiga byggnader. Sedan brände vi pengar också, ganska mycket pengar. Jag fick bland annat med mig 3 par convers hem, ett par till mig, ett par till tavo och ett par till Gustav. Köpte även 5-6 tröjor 5 par leggins, jeansjacka och lite mer småsaker. RIKTIGT LYCKAD RESA!

Dock vart jag sjuk på måndagskvällen, dagen innan vi åkte och nu har jag haft halsfluss sedan dess. Men man är ju ingen vekling precis! ;) Ikväll ska vi på bio, det blir Kick Ass. Vet inte riktigt vad den handlar om men den är säker bra, det var farmor som bjöd oss i påskpresent!



Bilden ovan är en av mina favoritbilder från London, och bilden under är bara en liten bild på mig också från London. Jag ser arg ut men färgerna är så härliga. Snacka om att jag är på bra humör. Det är solen och ljuset som gör det!



Todavia me amas,.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0