Måndagar,.

Sitter i skolan nu, är helt slut. Somnade inte förstän halv 4 i natt, jag vet inte om det var för att jag jämt blir så känslig när jag kollar på OTH som gjorde att jag inte kunde sova. Fick för mig att sätta på ett avsnitt när jag kom hem vid typ 1, sedan blev det ett till och sen kunde jag inte sova!

Helgens utgång var i alla fall en av de mest lyckade någonsin! Det var väldigt lite folk ute men vi hade kul i alla fall. I alla fall i typ en timme på solo, sedan vart det långtråkigt. Jag och Jessica gick ner på stan och köpte donken och sedan åkte vi på 10 i 2 bussen hem! Vi hade i alla fall skit kul hos Sandra som fyllde 18 år!

Gårdagen spenderades vilande. Kikade på Real-Valencia med Tavo på kvällen, Real vann med 2-0 och Valencias målvakt hade en skitful rosa tröja! 

Det var den helgen det, nu har jag väldigt myckert att se fram emot denna vecka. Tillexempel blodprovstagning på onsdag. Det ska bli så inihelvete jävla roligt! 

Nu ska jag köpa fika! (: Ha en ypperligt trevlig måndag ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0