You are the swingset, and I am the kid that falls,.

Nyss kändes det som att jag hade cirka 20 viktiga saker att skriva ned, men nu har jag i stort sätt glömt alla. Men jag kan i alla fall berätta att jag var och tog blodprov idag och det fick FÖRVÅNANSVÄRT bra. Jag grät lite grann och Sanna höll mig i handen och jag fick bäbisnålen på "flygplanet". Sedan tog hon två rör tror jag och sen var det över. Fan vad stolt jag är att det inte blev som men svinissprutan. Jag grät inte ens hysteriskt idag. Fast jag grät inte lugnt heller men mittimellan och det är en förbättring ska ni veta :)

Sedan åkte jag i alla fall till tierp för att äta lunch med min mammis och hennes arbetskompis Jenny. OCH vet ni vad. Jag sålde ett par av mina skor till Jenny, och det gjorde inte ens ont att lämna bort dom. Jag har många saker att vara stolt över idag :)

Under lunchen så ringde min chef från Furuvik och jag frågade om jag vill jobba på ytterligare en avdelning i sommar! Ja, tack för entré ! Ska få gå på en utbildning lite senare inför det!

Nu ska jag krypa ned under täcket och kika på OTH, dricka cola och äta godis. Det är jag fan värd :)

Tack sannapanna för att du följde med mig i dag, DREAMTEAM <3



Om man kollar väldigt noga så ser man mitt lilla plåster som sanna satte på, har väldigt dålig webcam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0