du ska inte tro det blir sommar,.

Nu anser jag att sommaren är över. Det bara regnar och är svinkallt. Idag vet jag inte vilket väder det är men jag antar att det är kallt. Men det gör inte mig speciellt mycket faktistk. Dels för att vi åker till Rhodos nästa vecka och dels för att jag tycker att hösten är jätte mysig. Man får ha på sig stora stickade koftor och det blir jätte fint utomhus. Hösten är nog faktiskt min favorit årstid. Mitt enda problem med hösten är att det blir mörkare och jag har en tendens att bli lite deprimerad när det blir mörkare på  höst/vintern.  Dessutom är aldeles för kallt på vintern för mig, och vintern är allt för långdragen,. På våren är det för blött. Sommaren är väl också en på årstid men hösten är bäst!

Nu ska jag hoppa upp och plocka i ordning lite i mitt rum, sedan ska jag skjutsa Tavo till jobbet och åka och jobba själv. SUCK,. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0