fly baby, fly,.

Vad allt bara glider på skit bra nu för tiden. Det känns dock väldigt ovant att vara utan den stress över skolan som har legat över mig under hela mitt liv. Det finns liksom ingenting mer jag kan göra än att vänta på besked från Gävle kommun om dom tänker betala eller om jag får göra det själv. Det orkar jag hur som helst verkligen inte tänka på nu.

Jag tänker nu presentera mina 3 bästa köp på ett litet tag. Se det inte som ett "modeinlägg" för det är det verkligen inte. Jag vill bara berätta vilka de är.

Nummer 1: De korta mjukisarna. Jag visade dom på bild för inte så länge sedan. 99 kronor på HM och dom är hur sköna som helst och dom är perfekta att bara dra på sig när det är varmt ute eller när man bara vill vara inne.

Nummer 2: Flanellskjortan. Förra veckan köpte jag en flanellskjorta. 199 kronor på CUBUS. Man kan ha den till allt och då menar jag verkligen allt. Mjukisar, leggins, jeans, shorts. En dag på stan: flanellskjorta och leggins. En dag på landet: flanellskjorta och mjukisar. Den är både snygg, mysig och bekväm!

Nummer 3: ipod. Behöver jag säga någonting mer? Får plats med skit många låtar, filmer, bilder. Kan kopplas upp på WIFI. Och nej jag vill inte ha en iphone och då är ipoden perfekt! :)

Nu ropar sängen på mig. I  morgon blir det staden och sedan bio på kvällen. Ska försöka hinna med att packa med. Vi åker ju på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0