I brist på annat,..

Favorit

Favorit film
- the Bucket list

Favorit bok
 - Harry potter böckerna

Favorit blogg - Karin Zytomierska 

Favorit färg - Rosa, grå, röd

Favorit mat - Mickidees,

Favorit dryck - Livets dryck: Coca Cola!

Favorit sysselsättning - Gå på bio

Favorit kläder - Mjukiskläder

Favorit godis - Allt som är surt och plopp



Vad skulle du göra om..

Du vann 1 miljon kronor? - Jag skulle handla massa teknikprylar för en del och åka till Miami för en del och så skulle jag spara lite.

Du tappade byxorna inne i stan? - Dra upp dom igen.

Du hade 2 alternativ - Aldrig mer tv/Aldrig mer internet - Aldrig mer tv. 

Du såg 100 kronor ligga på marken? - Plocka upp dom.

Du såg 1000 kronor ligga på marken? - Jag hade tagit dom.

Du såg 10000 kronor ligga på marken? - Jag hade nog tagit dom med. Klantigt att tappa så mycket pengar.

Du fick önska dig vad du ville 1 gång? - Min eviga lycka och allt vad den innebär!



Det är helt värdelöst att fylla i sådana här egentligen men det kan vara ganska kul då man inte har någonting annat att skriva!

Mathilda kommer och plockar upp mig snart och så ska vi åka ner på stan och växla in pengar och så. Nu är det bara 1 dag kvar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0