ipod,.

Idag lärde jag mig var ordet impulsköp innebär. Jag och Nancy åkte och hämtade Tavo efter skolan för att vi skulle åka och hämta några blommor. Sedan åkte jag och Tavo ut till valbo för att han vill beställa canal + kanalerna. Vi började med att äta korv på ikea, för att de har världens godaste korv. Därefter åkte vi ut till media markt och kollade runt lite där. Vi kikade först på telefoner, sedan på boxrar och därefter på tv. När vi var vid apple och kikade på datorerna där sa jag till Tavo att jag var "lite sugen" på en ipod så vi frågade applekillen vad den kostade. Och dra mig baklänges, den var nedsatt från 2000 till 999 kornor. Skit billigt, jag hade inte köpt den för 2000, för så pass i behov är jag inte. Den passar i alla fall perfekt nu när jag och Jones åker utomlands, då kan vi tanka den med massa filmer och låtar och sedan ta med oss lillbrors högtalare. Kalasbra! Ringde till banken och förde över pengar, och wiola! Nu är jag en ipod rikare, passar perfekt eftersom att jag har en relativt ny mobil och inte vill ha en iphone :) Gissa om jag har lekt med den idag. 


Marie kom över en stund nu på kvällen, min bästis! Även fast du är så långt borta så hoppas jag att du vet att jag finns alltid, när, hur och vart som helst! Du är guld, och ingenting ska få separera oss, inte ens ett avstånd på ca 60 (?) mil! Love you!

Dax för sängen nu, och så var ytterligare en av mina arbetslösa dagar över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0