Ixia Rhodos 28/8 - 5/9

Nu är resan bokad och betald, det blir 7 dagar i Ixia på Rhodos. Det är inte dåligt, fan vad kul det ska bli, och inte minst sagt fan vad skönt det ska bli! :) Det är bara 11 dagar kvar till vi åker, 17.15 går flyget så vi kommer inte fram förstän på kvällen, men sedan åker vi inte hem förstän på natten heller! Vi ska sola och bada och bara ha det bra. Däremot ska vi inte shoppa, inte jag i alla fall, inte så mycket. Jag vet inte hur mycket pengar jag har gjort av med det här året på shopping så det måste det bli lite ändring på! Någonting kommer jag ju att handla det vet man ju!

Hur som haver, nu är jag hemma hos tavo med honom och simon. Jag ska snart mata tayra och gå ut på en prommis med henne. Sedan åker förmodligen jag och Elisabeth och fixar kliniken lite snabbt och sedan blir det filmkväll här! Det var så jäkla länge sedan jag träffade Elisabeth så det ska bli kul!

Nu ska jag kika lite på när dom spelar tv spel och kanske läsa lite ur min bok!

Om 11 dagar smäller det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0