Sofistikerade Emma,.

Valbo med mamma idag, inhandlade en ring, tre par örhängen, en halsduk och en kavaj. Och vad kostade det mig? Det var gratis, med mammas kort blir allting gratis! Gratis är bra! Vi åt på IKEA oxå, räkmacka och kladdkaka. Jag älskar ikeas räkmackor, mums!

Nu kom jag precis hem, har umgåtts med några furuvikare nu på kvällningen. Jag, Mathilda och Julia hade en väldigt trevlig konversation innan vi följde Julia till dörren, vi satt i bilen och pratade i ca en timme.

I morgon ska jag åka och tvätta klart resten av fönsterna på kliniken och sedan blir det kvällspasset på furuvik. Countryfestivalen börjar i morgon, den avslutar säsongen och är säsongens höjdpunkt, gud vad mycket roligt man får vara med om!

Nästa vecka drar vi i väg på en miniroadtrip till skara och gbg. Och om två veckor, så ligger jag eventuellt på stranden med Mathilda någonstans i förhoppningsvis Grekland eller Italien. Att bero på det så ska jag kika lite efter resor nu :)

GODNATT,.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0