They got nothing on you babe,.

Godnatt,.

Kvällen har spenderats med Julia. Vi har bland annat firat Jones som fyller 19 år precis just nu! Väldigt trevligt! Grattis Jones, och tänk att idag är det en vecka kvar!

Jag har dessutom hunnit med IKEA och käka mat där och en vända på valbo med mamma, jag har även städat idag och fixat lite andra saker.

I går var jag och jones på valbo, (och åt på ikea) jag hittade en flanell skjorta som jag lade undan och köpte idag. Jag var även på komvux på min första historia lektion, nu måste jag bara komma ihåg att köpa boken som kostar lite över 600 spänn. KUL! Hur som haver, på kvällen bowlade jag, tavo, marvin och nettan och det gick väl inte så där jätte bra för min del. Jag tror nog att jag är sveriges sämsta bowling spelare! Sedan åt vi kvällsmat vid halv ett på donken! En jävligt bra torsdag!

Nu svamlar jag väldigt mycket men det är för att jag är överdrivet trött! GODNATT,.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0