trött,

Kom precis hem från en runda med matilda. Efter nästan 6 timmars sömn på tre dagar så känner jag nästan att jag håller på att dö av sömnbrist. Man får härda när det är Countryfestival,.

Det var parken idag med som gällde. De senaste dagarna har jag varit väldigt less på jobbet så jag behövde verkligen en dag som idag. Allting gick kanon och jag har världens bästa kollegor. Många gäster kom och satte sig för att bara prata och det fick verkligen tiden att gå ute i hamnen! Sedan kom grabbarna grus och höll mig sällskap i nästan en och en halvtimme.

Nu ska jag krypa ner under täcket och sätta på ett avsnitt Miami medical. Somnar jag så somnar jag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0