When the sun shine we will shine together,.

Världens mysigaste tisdag. Jag hatar verkligen att bli blöt men jag älskar när det regnar och man får sitta inne. Dagen började med att jag gick ut med Tayra och Selma, i spöregn, Selma gick 3 meter och sedan totalvägrade hon, hon hatar regn. Vi gick i alla fall en liten bit efter att vi lämnade Selma inne.

Sedan åkte jag och Jones upp till Komvux för att fixa min Historia bok och sedan fixade vi några saker på stan och åt lunch. När vi skulle åka hem mötte vi Matilda och så gick vi alla tre mot bilen, då ringer Julia och frågar om vi vill gå och käka med henne så då gjorde vi det. Vi gick upp till Weynes och satt där och fikade i nästan två timmar. Pratade om allt mellan himmel och jord, och skrattade en hel del åt bland annat biosalonger, korridorer och provhyttar. Efter fikat fick vi springa till bilen då vi hade glömt bort parkeringstiden! Haha!  

Ni är kanon brudar! :)

När jag kom hem fick jag även ett lönebesked från kliniken för i Juli. Jag jobbade inte en enda timme i Juli men får ändå pengar, det är inte illa det!

Har även hunnit med en städning på jobbet och nu ska jag ta en välbehövlig dusch!

LIFE IS GOOD, BABE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0