Dag 2- Min första kärlek

Min första kärlek finns det så mycket att skriva om att jag förmodligen skulle kunna skriva en hel bok. Jag ska försöka att få det relativt kortfattat men det blir svårt!

Jag träffade min första kärlek i början av juni 2007 första gången, och vi var bara 16 år gamla. En barnslig ålder. Platsen vi träffades vid var ett ställe som kallas för Torpet och där var vi ofta när vi var yngre och rökte vattenpipa och liknande. Hur som helst så kände jag på en gång att det var någonting speciellt med den här killen men när min bästa vän Jessica frågade mig om jag ville "ha honom" så svarade jag nej. Fast det var en lögn, jag ville "ha honom". Jag minns inte om det var samma kväll eller efter några dagar som jag addade honom på msn. Jag hade ALDRIG addat en kille förut. Det var jag för feg för. Hela sommaren chattade vi. Vi kunde inte ses för att han hade åkt till Colombia för att hälsa på sin familj. Tidsskillnaden mellan Sverige och Colombia är cirka 6h, och jag satt upp VARENDA kväll till tolv då jag visste att han skulle logga in. Klockan var för honom 6 på eftermiddagen och han loggade in samma tid varenda kväll och jag satt och väntade. Ganska gulligt när man tänker efter. 

I slutet av sommaren kom han hem och bara efter några dagar pussades vi för första gången. Den 9 november 2007 blev vi tillsammans. 

Min första kärlek är min absoluta bästa vän. Ingen annan förstår mig så som han gör och det finns inte en enda gång som han inte har ställt upp för mig. Det finns inte heller någonting som jag inte skulle göra för hans skull. Han vet även exakt vad som kan få mig glad när jag är ledsen och han har tröstat mig och stöttat mig när det har varit som allra mest jobbigt med allt i livet. Ja, han vet helt enkelt allt om mig. Varenda liten detalj, och jag är så glad att jag vågade släppa in honom.

Det finns tusen saker till som jag skulle kunna säga om min första kärlek men jag slutar med "What would it take" och det är bara han som förstår var jag menar :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0