Emma Persson

Just nu sitter jag i Kungsberget och försöker att plugga lite PA. Det går faktiskt ganska bra. Tjejerna åker i backen, och jag är faktiskt ganska nöjd att jag slipper. Det är svinkallt ute!

Ska fortsätta plugga lite PA medens jag väntar på brudarna, dom är typ klar om 2 timmar hoppas jag, för då vill jag åka hem på en gång!

I kväll vet jag inte riktigt vad som händer, jag är sugen på att gå på bio, får se om det blir så. Jag har ju inte så mycket pengar eftersom att min lön aldrig kom så att jag får dubbel nästa måndag i stället. Har med andra ord studiebidraget att leva på. Tavos mamma ska ha en födesedagspresent och jag ska betala två telefonräkningar, dessutom åker jag och Karin till stockholm på fredag.

Jaja, puss,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0