Jag har blivit besatt,.

Ja, precis. Besatt. Av ett spel på FB, jag spelade det för första gången idag, och nu leder jag över alla denna vecka. Vad har man för fel då ?

Kom precis hem från BIO, jag och Tavo var och såg Wolfman. Jag har hört av många att den inte var så bra, men jag tyckte faktiskt att den var det. Det var ovanligt många hoppatillscener. Det var lite dåliga effekter men handlingen var faktiskt jätte bra.

Det går så många bra filmer nu på BIO, vi köpte ett varsitt rabattkort så att vi får gå på bio för halva priset. Vi ska se Farsan på måndag, Shutter Island någon dag och Percy Jacksson någon dag. Film är bäst på bio!

Jag ska spela en gång till, sen ska jag sova!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0