Look in her eyes,.

Jordin Sparks nya låt SOS är så jävla bra! :) Alla som inte har lyssnat på den bör göra det.

Jag sitter fortfarande i Kungsberget, vill gå och köpa fika, men jag orkar inte för att då måste jag packa ihop datorn och allt annat skit för att det sitter legister här så jag vågar inte bara lämna det även fast det inte är långt till kassan.

Pratade nyss med Tavo i telefon, vet ni vad en uckis är ? Prova att säg det, det är ett jävligt roligt ord att höra UCKIS, det liksom bara låter kul! Men gå inte runt och säg det högt bland folk!


Bjussar på en bild från mig kanonwebcam, jag ser ut exakt så här just nu, fast inte lika glad, och jag är inte vindögd! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0