Sannapannapyttipanna,.

hon borde inte få äga en telefon. Jag förstår inte riktigt, i skolan har princip telefonen ett hus i hennes hand. Den finns alltid där. Men så fort hon kommer hem är det som att hon glömmer bort att hon äger en. Eller så är det bara mina viktiga samtal som hon skiter i!

Jaja, hur som haver. 17,27 kommer hon med bussen. Det blir filmkväll ikväll och jag är sjukt sugen på Micki Dees! Mitt och Tavos uttryck för Mcdonalds :D

Igår bakade jag som sagt bullar med Nikole! De blev skit goda! Satt och pratade med Nancy i flera timmar kändes det som! Trodde aldrig att jag skulle få sådan sjukt bra kontakt med dem, de är som en andra familj för mig. :)

Vid 10 impulsringde Huong och då bestämde vi för att åka till Interpool och spela biljard. Jag och Tavo i ett lag och Marvin och Huong i ett. Vi fick stryk för att jag är skit dålig på biljard. Vi vann 3 gånger iaf och de vann 4 :) Sov 4 timmar i natt så jag somnar nog framför filmen i kväll!

Mer än så finns det inte att berätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0