Smile like you mean it,.

Jag är helt slut och har ont i huvudet. Jag vet inte om jag har ont i huvudet för att jag inte har haft linserna i idag eller för att jag knappt fick sova alls i natt. Halv 3 ringde Tavo och då skulle dom ha skjuts hem från krogen. Det slutade med att Eric och Tavo sov över hemma hos mig. De låg och pratade konstant och när de väl hade somnat (efter typ 2-3 timmar) så snarkade båda två så att hela huset skakade. Haha dom är roliga dom.

Bokade biljetter till Umeå igår. 450 spänn tur och retur över nästa helgen för att hälsa på min pingla! Det är värt det, fy fan vad jag saknar dig Marie! Skönt att komma bort från Gävle med, även om det bara är för en helg. 6 timmar tar det att få åka i alla fall, det blir sammanlagt 12 timmar fram och tillbaka. Fy.

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem, jag och Jessica ska åka till valbo för att lämna tillbaka ett spel som jag köpte till Tavo i födelsedagspresent, och sen ska vi hitta på något med Sannapanna i kväll :) Först ska jag äta pizza och fika hos Nancy bara! :)

Betalade precis räkningar så nu känner jag mig fattig igen, i morgon ska jag köpa tröj/jackan :)

Måste skynda mig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0