Stockholm,.

Jag och Karin befinner oss just nu på vårat hotellrum i Stockholm. Vi åkte redan 06.26 i morse med tåget, och det var inga förseningar. Helt otroligt för att vara SJ!

Om exakt 48 minuter ska vi ner till en restaurang och äta med de andra stipendiaterna. Det blir nog en ganska lång middag, efter det ska vi till seven eleven och köpa chips och läsk och sen har vi planerat att sitta i loungen med de andra ett tag. Vi har tagit med oss min DVD och filmen Taken så om det inte blir någonting annat efter middagen så kikar vi kanske på den! 

Och juste, jag ska kräva att det byggs tunnelbanor i Gävle. Fan vad smidigt det är i jämförelse med det där förbannade x-trafik. Jag har aldrig tänkt på hur praktiskt det är med tunnelbanor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0