En svacka,.

Jag är inne i en svacka gott folk, men jag tar mig snart ur den. Det är jobbigt just nu bara. Det finns så mycket inne i mitt huvud som jag inte vet vart jag ska göra av.

Det är så tråkigt att skriva med, för jag vill inte att ni ska tro att jag är så ledsen så att jag ska dö. Men samtidigt känns ingenting tillräckligt roligt för att jag ska vilja skriva om det. Och typ dagens outfit och sådan skit tänker jag inte skriva om bara för att skriva så att ni får någonting att läsa.. Nej, den dag jag skriver om dagens outfit, då kan ni lägga in mig på psyket direkt. För att då är det något allvarligt fel.

Så ni får tyvärr nöja er med att denna blogg är jävligt tråkig ett tag till.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sedan ska jag vänta tills Tavo kommer med 20 över 11 bussen.


Jag vet att du kör ditt eget race, men ibland kör du över mig. Och jag hatar att bli överkörd.





Bjuder på en bild av en riktig hjärna, bara för att min egen hjärna just nu är överbelastad och behöver åka in på service.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0