It´s complicated,.

Hej kära dagbok.

Igår var jag hemma hos Tavo hela dagen. Han fyllde 19 år och blev en stor och mogen pojke igår. Vi gjorde inte speciellt mycket, jag bakade en tårta, sen bakade jag och hans lillesyster en kladdkaka. Vi åt lasagne och fikade. Simon var oxå med. Det var riktigt mys!

Idag var det tänkt att jag skulle plugga massor, men det blev inte riktigt så. Först fikade jag med Matílda, sen tränade jag med Jessica och sedan var jag, Jessica, Sanna och Matilda på bio och såg it´s complicated, riktigt bra faktiskt. Fast jag gillar filmer med sorgliga slut, i alla fall om det är kärleksfilmer, så jag var inte så nöjd med slutet, även fast slutet var sorgligt på ett sätt.

Jag vet inte vart min pluggork tog vägen, just nu har jag inte ork för speciellt mycket alls. Men när jag inte har pluggat så kommer ångesten över att jag får skylla mig själv om det inte blir som jag vill.

Jaja, orkar inte tänka på det där nå mer nu.

Godnatt min kära dagbok.


BABY I AM A SUPERSTAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0