Onödig skit

Nu har jag suttit i ca en timme och skrivit ned allting jag känner i ett blogginlägg som jag inte tänker publicera. Enda anledningen till varför jag just har skrivit det som ett utkastsinlägg på bloggen är för att ingen kan lösenordet in och då kommer ingen åt att läsa det. Det är aldeles för privat för att publiceras, och ingen skulle direkt tycka att det var roligt att läsa heller.

Men det var skönt att få skriva av sig saker som jag inte har berättat för någon. På så sätt stänger jag det inte inne men jag pratar inte heller med någon om det.


Nu har jag suttit och väntat på någonting som förmodligen inte kommer att hända i ett bra tag. Funderar på om jag ska vänta till tolv eller om jag ska ge upp. Jag väntar nog..

Just nu är jag jävligt besviken på mig själv för att jag förstör så otroligt mycket för mig själv. 

Jaja, godnatt!


You mean the world to me baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0