Sannapanna,.

Ja gumman, jag är glad för att jag har dig i mitt liv med! Det vet du, och vi kommer att åka utomlands tillsammans många, många gånger innan vi dör! Jag ska ju för fan gifta mig på en strand och du ska vara brudnäbb! :) Och just ja, jag har hittat en kille åt dig. Eller du hittade en kille som du berätta om för mig som jag nu hittade åt dig :D Vi tar det i morgon. Jag börjar faktiskt tro att du både är blind och dum i huvet, han har ju fan varit framför dina ögon HUR länge som helst! Han är perfekt! :) Jag har funderat på det här jätte mycket nu och det känns rätt bra för mig med!  Du är min bitch Sannapanna!

Ja, denna söndag blev inte heller precis som jag hade tänkt mig, men det börjar jag bli van med nu :)

Jag och mamma lade oss för att kolla på en film nu men sen ringde någon Ulla, så ja nu har filmen varit pausad i 40 min :P

 

You can se my heart beating, you can see it trough my cheast.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Va? har du hittat en kille till mig? Vi måste verkligen prata om detta i morrn! Jag kommer inte sluta fundera på vem det kan vara, tills du berättar... Haha :D dreamteam <3

2010-01-31 @ 23:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0