Take a gun, and count to three,.

Vilket jävla liv jag lever. Jag har alltid någonting som måste göras. Aldrig kan man bara känna att man absolut inte har ett skit att ta tag i. Jag längtar till studenten föbannat mycket just nu.

Fast mitt liv är väldigt bra med, jag ska bland annat få randiga ungar och det kan ju alltid vara roligt :)

Bokade precis pass på friskis till i morgon, det är aerobics och det är kul! Jag har tränat aerobics från det att jag var 3 till 11 sen slutade mina tränare och då fick jag sluta med. Det var synd eftersom att det verkligen är skit roligt :)

Ikväll ska jag och Jessica åka ner på stan och fika och sedan hyra film :) Ska fråga Sanna om hon vill följa med oxå! Men först ska jag naturligtvis plugga lite grand :)

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0