That crazy bitch don't know who she is messin' with,.

Ja då var det söndag igen, en till helg är slut. Fan vad tiden går fort.

I fredags var jag först hemma hos Fredrik och Huong en stund, så himla kul att träffa dom. Dom är som ett helt annat par! Hur gulliga som helst! :) Hur som haver, runt halv 9 bestämde jag och Sanna att vi skulle åka hem till Richard på öster och festa lite där. Det var jag, Sanna, José, Viktor och Richard. Fest kan man väl inte riktigt kalla det heller, eftersom att det bara var vi! Jag och Sanna hade iallafall hur kul som helst! Haha,.  

I går var jag bara hemma hela dagen och tog det lugnt. Det var meningen att vi skulle åka till Richard igen, men vi orkade inte. I stället kom Jessica förbi på dagen och sen åkte jag och jobbade. Därefter gick jag och mamma över till Jessica och Kattarina och fikade och kikade på Jessicas balklänning.

Jag var så jävla trött så jag och Gustav bestämde att vi skulle kolla på film runt kvart i 11, jag somnade efter 10 minuter och sov i 12 timmar, det är inte riktigt likt mig, men jag kompenserade väl för det som jag inte sov i fredags :)

Nu kom jag precis hem från farmor, ska städa och plugga lite och så får vi se vad som händer i kväll!

Just det, lördagsångesten kom igår med och jag satt och grinade för att jag tar studenten, vad är det för fel på mig?


Här är en bild på mig och Sanna från Alanya 090909!



Dreamteam ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Dreamtema, det är vi ;) Men vi hade det riktigt roligt i fredags ;D Sen från det ena till det andra vi måste åka utomlands igen! Saknar verkligen den tiden... Är så glad att jag har dig i mitt liv <3

2010-01-31 @ 16:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0