Gekås,.

Nu är vi påväg bort ifrån hysterin på Gekås. Fy fan, folk är helt galna, eller inte folk, kärringarna är helt galna på gekås, män är kraftigt underrepresenterade i Ullared. I allafall inne i butiken, de flesta män sitter kvar i bilarna eller är på netonnet. Få är inne i varuhuset.

Hursomhaver, vi är påväg mot ett outlet-center som ligger i vingåker utanför norrköping. Där ska vi bränna lite till pengar och sedan åka hem mot Gävle.

Jag har shoppat för 900 spänn idag, hittills. Ganska många saker till bäbishunden och så lite andra saker. Jag vill inte riktigt skriva än vad jag har handlat eftersom att det blir en överraskning när jag kommer hem! Jag gör en lista sen :)

Det går inte att ladda upp bilder nu så jag kan inte visa hur mysigt och trångt vi har det. 

Att bero på trångt, pappa och mamma bråkade, för första gången någonsin, om vem som skulle köra. Båda VILLE köra. Pappa ville köra, det har aldrig hänt förr, anledningen: Han var rädd för att han inte skulle få plats bland alla kassar så att jag och mamma skulle lämna honom kvar ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0