Happy B-day to me! :D

Klockan 09.05 1991 skedde ett Mirakel. Emma Kristina Persson, pappas och mammas prinsessa, föddes på Gävle BB. 47 cm lång och 3200 gram helt perfekt :)

Och idag, 19 år senare, fyller jag år. Kärring. Nu är ungdomen över. Man kan inte skylla på att man var ung och galen, visserligen har jag aldrig varit ung och galen. Det jag vill säga är att jag inte är speciellt ung längre. Det är dags att skaffa utbildning, jobb, eget boende och barn. Nu är man vuxen.

Jag ska börja firandet av min födelsedag genom att hämta cola, chips och kolla på Days of our lifes. Det kommer att bli en perfekt start, på en hemsk ålder. 19, man är liksom mitt emellan. Man får gå på krogen, men man får inte köpa alkohol.


Hur som haver, Gattis mig själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0