Jag är svag för dig,

men stark hos dig.


I måndags var vi på Gröna Lund, jag, Gustav ocg Tavo. Vi tog bilen ner till solna och parkerade där för 200 spänn och sedan pendeln in. Det var verkligen skit kul. Vi åkte precis allt utom frittfall och tilt eftersom att vi har åkt dom förr och jag gillar inte dom. Insane, deras nyaste, den var insane. Jag trodde helt ärligt att selen skulle gå av och att vi skulle lossna.



Flygande mattan!



Den här bilden är tagen i slutet av åkturen, Tavo ser skit lycklig ut och jag ser döende ut. Bruna ben har jag i alla fall!

I går och i tisdags så jobbade jag och idag är jag ÄNTLIGEN ledig. Det känns som att jag i princip bor på furuvik. Jobbar nästan varenda dag. Nu jobbar jag i tre dagar i entré och biljett och sedan är jag ledig i två.

Om någon timme ska vi åka ner på stan och boka tid till en tattuering till mig och ikväll ska jag åka och hälsa på Marie och Marcus i sandviken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0