Somebody once told me,

I går var det jobb som vanligt mellan halv 10 och 3, det gick riktigt bra faktiskt. Kassan diffade ingeting och jag drog in ca 90 000 åt furuviksparken i entrén. Det är inte dåligt det inte. Sedan var jag och hälsade på farmor en stund, åkte och solade och gick en kvällspromenad med Matilda. Det händer inte mkt mer i mitt liv än så. Pratade med Maria en stund så nästa lördag har hon bjudit dit oss på bad, umgänge och grillat, så ska jag få träffa mina små prinsar!



Här har vi lillprinsen på has dopdag.

Nu ska jag slänga i mig frukost och åka och jobba, en hel dag i SANDVIK. Vilket innebär att sitta i en liten kur i skogen och ta entré på folk som vill gå in via skogen. Ikväll blir det SHREK i 3D, det blir nog coolt :)


Tänkte också bara berätta att min värld består av rosa moln just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0