Tayra,.

I går skulle vi gå på bio, jag och Tavo, och kolla på SHREK 3D. När vi sätter oss i bilen ringer dom och frågar om vi vill komma och hämta Tavos hund tidigare än måndag. Vi hade varit och kollat på hunden lite tidigare på kvällen. Självklart sa vi att vi ville hämta henne och numera bor det en blandning av schäfer, rottis och dobberman hemma hos tavo. Och hon är hur söt som helst lilla Tayra!

Vi var ut på morgon prommenad hon och jag i morse innnan jobbet. Det är perfekt att jag numera har en hundkompis att vara med nu när jag kommer att "typ" vara arbetslös. :)

Så här ser prinsessan ut!



Nu sitter jag i bilen och är påväg nedåt i Sverige. Vi ska åka på en liten miniroadtrip :) Jag får väl köra om ett tag så jag ska passa på att sitta vid datorn nu lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0