Onsdag!

I går gjorde jag inte så mycket alls. Åkte till skolan för att få veta att vår lärare var sjuk på vår enda lektion. Köpte efterfestbiljetter till brännbollen och sedan satte jag mig för att plugga lite DaA. Ska fan ha MVG i det med! Åkte ner på stan för att kika på när SPID2 spelade bowling. Under tiden jag var där ringde pappa och då vart jag tvingad att gå upp dit och fixa tänderna. FYFAN. In med en nål i munnen och jag grät som en stucken gris. Tog en timme att laga tanden och lägga i porslin i en annan. Det är rätt bra att ha en pappa som är tandläkare, då kan man styra och ställa lite själv. Tillexempel kan jag ta sugen när jag vill och jag kan säga att han är dum i huvet och liknande. Det hade jag inte kunnat gjort om det inte var min pappa! Efteråt gick jag en vända på stan med Matilda. Var typ bedövad i halva ansiktet kändes det som, såg helt stört ut när jag pratade eller log. Hursomhaver, åkte och handlade med mamma och jobbade sen åkte jag hem! :)


Nu ska jag ta en dusch, och sedan ta bilen till furuvik för att tjäna lite kosing. Efter jobber blir det mys i ballongen tror jag :)




I bilen och väntar på Tavo, för att åka på dop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0