Ska jag älska, ja då ska det finnas tid att älska fritt.

Nu dunkar jag min spellista på Mr Spotify och så ska jag köra i gång med städningen. Och det ska fan hållas rent till studenten.

Somnade vid halv 7 i går kväll och sova precis hela natten, vaknade vid 22 för att trycka í mig lite piller sen somnade jag om! Orkade inte ens kika på kläderna från HM som pappa var och hämtade, och då är det FAN illa. Hade feber och yrade vissa delar av natten med, drömde bland annat att jag gifte mig med prinsessan Viktoria, jag var en stand in för Daniel som hade blivit sjuk, drömde även att jag var på en extremt stor båt och att jag var en jätte. Tror att det är en infektion i knät som spökar. Har känt mig hängig precis hela dagen i dag med och knät gör bajsont, men nu fick jag liksom lite extra energi. Den bara dök upp, så nu ska jag passa på att ta tag i Bagdad, dvs mitt rum.






Du är min ängel Sanna, en solstråle personifierad! Vet inte vart jag skulle ta vägen, eller vad jag skulle göra utan dig!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Älskar dig oxå! Dreamteam <3

2010-06-03 @ 23:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0