Stay with me,.


Stay…
With Me 
Don't Fall Asleep To Soon 
The Angels Can Wait 
For A Moment

Gråt inte för mig när jag är borta. Det är onödiga tårar. Vår tid kommer att komma en dag. Jag konfronterar bara min rädslor nu.

Det är ändå inte en riktig rädsla, mer som ett öde. Ibland sitter jag och funderar, om det här livet verkligen är för mig.

För att jag har sett, hört, känt. Jag är färdig. Jag hoppas att du är stolt över hur långt jag har kommit. Du har sett mig växa och hjälpt mig igenom saker och ting. Och det finns inget sätt att återgälda allt. Jag är här och det känns som att jag försenar dig, sviker dig. Och när jag är borta, då hoppas jag att det kommer någon som räddar dig.

Stanna vid mig.
Somna inte än.
Änglarna kan vänta en stund.
Stanna vid mig.
Somna inte än.
Änglarna kan vänta en stund, jag lovar.


Jag vill se ditt ansikte varje gång jag kommer hit. Jag kan inte lämna dig så här. I den här världen ensam.

Men i den här världen som vi lever i. Vem vet när jag kommer att vara borta. Jag vill inte lämna dig

I den här världen finns det för mycket att bevisa. Och ibland undrar jag, vad jag egentligen har att förlora. Och det är då jag ser, att allt handlar inte om mig. Jag vill visa dig från denna hårda och galna verklighet, för att det är på riktigt.

Stanna vid mig
Somna inte än
Änglarna kan vänta en stund

Lyssna, livet är galet. Men jag har levt mitt liv väl. Jag hoppas att du gör samma sak, jag hoppas att du aldrig faller

Om någon försöker att förstöra för dig. Håll huvudet högt. Argumentera aldrig med det faktum tt du har rätt och dom har fel

Alla är människor. Alla är lika. Så lyssna inte på någon

Stanna med mig, snälla
Somna inte än, inte än
Änglarna kan vänta en stund, jag lovar.


Här har ni låten, den är underbar! http://www.youtube.com/watch?v=2pLrCyaf_hc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0