We don't speak americano,.

Fy fan vilken dag det var igår!

Började med brännboll i Boulognern, skit kul. Det var lite för kallt bara. Det var sånt drag! Vi förlorade våran första och enda match mot Gävle praktiska!

Åkte sedan hem med Matilda till mig och sedan tog jag bussen till Sanna. Jag, Karin och Sanna grillade och satt och mös och sedan kom Mathilda. Drog sedan ned på stan och in på interpool, och därefter GOYA. Hade skit kul på goya, dansade som galningar och sjöng med så att rösten vart lite knas. Och idag har jag ont PRECIS ÖVERALLT I HELA KROPPEN. Känner mig som en boxningskudde, har ont i benen, ryggen, armarna, överallt! Så otroligt mycket folk inne på GOYA så det blir typ boxningskalas! Alla trängs och det är armbågar och rumor, folk puttas och det blir helt enkelt lite för mycket för mig. Men det var roligt i alla fall :) EN TOPPENKVÄLL!


OCH VI HAR BARA FESTEN KVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0