Besos de amor.,

Första lugna helgen på länge känns det som. I fredags var jag och Jessi på stan en stund och då köpte jag boxen Gudfadern för endast 100 kronor på hemmakväll. På kvällen var jag hemma ensam och städade. I lördags färgade jag Tavos mammas hår och fixade henne för att hon skulle ut, sen hade jag och Tavo filmkväll, kollade på två av Gudfadern och på SAW VI. Alla tre var skit bra.

I går åkte jag till farmor, städade och sedan bjöd pappsen mig och Tavo på mat, sen kikade vi på sista Gudfadern och på Gamer, jag fattade ingenting av Gamer.

När katten är borta dansar råttorna på bordet. Det är typ så i min familj. Mamma och Gustav är i Oman och solar och badar, jag är inte avundsjuk för att på påsklovet åker jag och Matilda till Gran Canaria och första två veckorna på sommarlovet blir det Alicante i Spanien! Men det jag ville komma fram till, mamma och Gustav är borta då dansar jag och pappa på bordet! I fredags åt jag MickiDees, samma i lördags och igår bjöd han på resturang! Det bästa av allt det är när jag och pappa går och handlar, jag kör korgen och lägger i allt jag vill ha, godis, chips, hårfärg osv, och han betalar!

Juste, brudar, jag vet att ni läser, jag köpte ballerina kladdkaka i lördags. Och så doppade vi i mjölk och höll på, och fan vad gott det var! :D

Nu ska jag plugga och ikväll blir det afrodans med Jessi! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0