I make the headlines,.

Ligger och kikar på melodifestivalen, vilken skit alltså. Vad är det för fel på svenskar? Är det fel på svenskars hörselgångar på grund av granarna och det svinkalla klimatet eller vad är det?

Herregud, Pernilla Whalgren, hade hon varit min morsa då hade jag adopterat bort mig själv. Hon verkar vara skit gullig som person och säkert en väldigt bra mamma. Men hon är inte 20 längre! Det blir bara pinsamt.

Tacka vet jag RKM y KEN Y, Aventura, Sean Kingston, Pitbull, Rihanna, Keri Hilson, Akon, Ne-Yo, Chris Brown till exempel. Hade de varit med i melodifestivalen, ah, fyfan vad bra det hade vart då.

Snart ska jag kika på World trade Center och ha lördagsmys,. (:  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0