Jag ska riva mina murar, tills vi ser varann,.

INGENTING ska få ta ner mig idag, ingenting. För att jag är i det blå idag. Och här har jag inte varit på ett tag, men idag, då skiter i jag i det deppiga vädret, jag skiter i min mage, jag skiter i allt! För att jag är så GLAD, så glad.

Jag lyssnar på Melissa Horns låt "jag vet vem jag är när jag är hos dig" och det bubblar i magen. Jag vill sätta mig ner och gråta för att allt är så jävla bra.

Inte ens 45 minuter i kö till 1177 eller 40 minuters väntan på HC tog ner mig! JAG BUBBLAR!

Fan vad allt är bra, helt utan anledning blev allt så bra.

Hur var det dom sa, att allting kommer tillbaka till dig? Jag står just nu på toppen och tittar ner på er alla andra förlorare som försökte dränka mig, och jag vet nu, att jag vann.

Bra kämpat Emma, bra kämpat!


DET DU INTE DÖR AV KOMMER ATT GÖRA DIG STARKARE!

Här får ni mitt finger, alla ni som inte trodde att jag kunde, för jag kan. Till alla er som försökte ta ner mig från toppen. Jag är herren på täppan! Kalla mig drottning, för det vet jag att jag är!



Och glöm aldrig, att jag vann.


Kommentarer
Postat av: MZ

Haha du är rolig du!:D Men du är alltid bäst i mina ögon och jag vet att du alltid vinner gumman! Finns ingen annan som dig och jag vet att du kommer leva det bästa liv man kan leva! Älskar dig

2010-03-23 @ 19:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0