Vi som inte satsar på någon jävla beach utan kommer ligga där som valar


" Vi som inte satsar på någon jävla beach utan kommer ligga där som valar" är en grupp jag har gått med i på Facebook. Gruppen passar så jävla bra in på mig, det är nog den bästa gruppen jag är med i, förutom cocacola gruppen. Till frukost i dag har jag ätit 8 rutor marabou och 3 ballerina kakor! Men bara för att jag inte orkar fixa någonting annat.

Och igår hörde jag något förfärligt på nyheterna, sveriges jävla riksdag ska kanske föra in skatt på godis, fattar ni hur dumt det låter? Dom ökar skatten på cigg, snus och sprit. Och godis,. Bara för att här i Sverige så äter vi tydligen för mycket godis. HERREGUD, jag flyttar härifrån i så fall.

Jag väger inte så mycket, och av det jag väger är inte mycket muskler, typ ingenting alls faktiskt. Det lilla fett jag har på min kropp är jag stolt över. Jag skiter i beach 2010. Det enda jag bryr mig om är att dom inte tar ut högre skatt på Godis, MickDees och Cocacola, för att det kommer jag ALDRIG att sluta äta. 

Så Fuck Beach 2010, här kommer Emma Persson the VAL!  


Kommentarer
Postat av: matilda

hahaha, you go girl!

2010-03-18 @ 15:27:08
URL: http://lindenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0