When life gives you lemons, ask for salt and tequila,.

Fy fan vad jag är trött, skönt att det bara är en lektion och en dag i skolan kvar innan lovet. Och sen åker ju vi till London! Jag ska växla in mina pengar idag. Jag tar med 5000, det måste räcka. Det blir ju ingen lyxresa precis med svindyr mat, det blir mer bara att spendera pengar på shopping! :D

Vi ska typ äta på donken varje dag för att mat inte ska kosta så mycket, men det gör ingenting för mig, jag älskar donken!

Sedan ska vi självklart gå på Madame Toussads, vet inte riktigt hur det stavas. Det ska bli häftigt. Det som är sjukt är att det kostar 180 spänn att åka från flygplatsen in till stan, och det tar 20 min. Det är alltså som att betala 180 kr för att åka från sätra ner på stan. 


JAG ÄR SÅ JÄVLA TAAAAGGAAAAD! GAAAH.


Nu ska jag göra mig i ordning för skolan, men det blir bara mjukisar idag för att vi har bara en lektion. Orka bry sig. Sedan blir det till att växla in pengar! Jag och Jessica ska även köra ett yoga-pass idag, det ska bli intressant, ;)


Om man inte tror och satsar, kan man aldrig vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0