You are just another priceless work of art,.

 

  • Studentkryssning på lördag
  • London den 6 april
  • Studenten den 11 juni
  • Spanien den 15 juni
  • Eventuellt flytta från Gävle i höst

Det finns så otroligt mycket att se fram emot, MEN nu har vi provvecka, mitt sista prov i matte någonsin, förhoppninsvis. Det känns bra, riktigt bra.

Just nu tänker jag ganska mycket hur det ska bli i höst, kommer jag att flytta, vart i så fall? Kommer jag inte på läkarhög? Vad ska jag göra annars? Jobba? Plugga något annat?

Det enda jag vet, är att jag ska inte gifta mig rik. Jag ska bli rik. Det har jag sagt sedan jag var pytteliten. Om det blir en omöjlighet för mig att bli läkare, då ska jag fan tjäna bra med pengar på något annat sätt. 

Och nej, pengar gör ingen lyckligare. Men jag gråter hellre i en Ferrari än på lokalbussen,. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0