Att svära gör livet lättare...

Jag fattar inte, är det någon där uppe som verkligen hatar mig? För att jag tror det. Jag måste ha varit en förjävligt dålig människa i mitt förra liv för att jag ska få ta all den jävla skiten jag får ta just nu.

Så fort jag reser mig upp från en sak, så händer en ny. Jag känner mig som en jävla boxningskudde.

Det här med karma tror jag att det bara är skitsnack. Ni vet, dåliga handlingar och bra handlingar. Jag fattar inte vad jag har gjort för att allt det här ska regna över mig. Kan det vara tvärtom, att all skit kommer först och sedan blir man kompenserad med bra saker? I så fall längtar jag som FAN till min kompensation. Den måste bestå av flera miljoner kronor, all Donken mat jag orkar, ett fett hus och en fet biljävel.

Jag skulle vilja säga att jag inte orkar mer, för det gör jag egentligen inte. Men jag ger aldrig upp. ALDRIG!

För att vifta bort all skit nu så ska jag istället bara tänka på lördag. Då ska jag glömma mina problem för en dag och bara tänka på min underbara lilla söta Gudson och på balen. Och den dagen ska jag bara tänka på hur lyckligt lottad jag är och på hur underbart det faktiskt är att leva. Den som bara vågar förstöra den dagen för mig, ska jag personligen förstöra dens liv tillbaka.


Jag ursäktar mig för mitt språk, men kan samtidigt meddela att de svärord som jag nyss har skrivit har är väldigt milda gentemot alla svärord som jag har använt mig utav idag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0