B-planen,.

Efter ett prov som gick helt och helvete så har jag suttit hemma och gråtit några skvättar och funderat ut en B-plan.

Jag har redan sökt till psykologi som jag ska läsa om jag inte kommer in på läkis. Då kanske det löser sig som så att jag kommer in till våren. Om jag inte gör det heller, så har jag precis funderat ut en B-plan. Den är uppbyggd som så att; jag har skickat in en "sen anmälan" till Historia A, distans på Gotland. Då har jag läst färdigt den till i Jul. Då har jag full behörighet till jurist programmet i Stockholm. Då ska jag tillägna mitt liv med att sätta dit idioter och hjälpa utsatta kvinnor och barn. Kanske jobba på en kvinnojour. 

Blir jag inte läkare, då ska jag fan tjäna pengar i alla fall.  


EMMA, DET LÖSER SIG JÄMT, KAN DU FATTA DET?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0