Det där ska bli den bästa dagen i mitt liv,.

Tänk att det mindre än två veckor kvar till studenten. Det är helt sjukt. I 3 år, har jag kämpat och slitit. Och det har verkligen varit blod, svett, och TÅRAR! Men det har även varit en helt galen tid. Det känns som att jag har väntat på att ta studenten i hela mitt liv.

Det är så mycket efteråt som jag har tänkt på och planerat, så mycket som jag verkligen vill ska hända och som jag verkligen tror ska inträffa. Det är lite det som är saken, jag har tänkt i "framtiden" och "sen" och nu är det inte framtiden och sen längre. Utan det är nu. Åtminstone inom en väldigt snar famtid.

Helt galet.

Och jag vet att jag kommer att bli framgångsrik, och ha ett helt underbart liv. För att allting är möjligt. Jag har möjligeheterna precis framför mig nu.

Alla mina framtidsplaner, kommer att inträffa. Jag VET det. Jag har aldrig trott så pass mycket på mig själv som jag gör i det här!

Wach me!


What would it take my love?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0