Du skulle aldrig klara av att gå i mina skor,.


Nej det är faktiskt så, du skulle aldrig klara av att gå i mina skor, vara i mitt huvud hela dagarna. Jag har just nu hundra saker att tänka på. Allt bara snurrar runt i mitt huvud.

Men jag vet, att jag är stark. Jag är så inihelvete stark. Jag kan klara precis allt bara jag vill det. Och jag ska bevisa för er alla där ute som försöker dra ned mig att jag är klarar det.

Det viktigaste för mig är att gå rak i ryggen. Och det mina kära vänner, kan jag lova att jag gör. Jag har gått igenom mycket, men jag är alltid den som håller huvudet högt. INGEN ska få trycka ned mig, för att det gör jag så bra själv. Men ingen annan ska få göra det. Någonsin.


Min frihet finns vid vattnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0