I just wanna die in your arms,.

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Allt är så fruktansvärt bra just nu och jag vill bara ställa mig ute och skrika att mitt liv ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGER!

14 dagar kvar till studenten, det är inte mycket alls. Lämnade in alla mina skolböcker idag, inklusive min bäbis, miniräknaren, som har hjälpt mig genom många svåra stunder. På väg hem hämtade jag ut min studentskylt. Och den är så fiiiin!

Fixade även alla papper kring skolan idag.  I morgon ska jag göra en extra uppgift i CAD A och sedan ska jag fixa upp mitt beyg i Datakunskap A lite senare. Allt löser sig, allt har verkligen ljusnat. Det är som att jag ser ljuset i slutet av tunneln fast jag vet att jag inte ska dö. Liksom allt jag har kämpat och slitit för har verkligen gett resultat.

Jag blir aldeles gråtfärdig när jag tänker på allt. Alla som har stöttat mig under gymnasiet, som har funnits där och sagt att jag kan klara allt, när jag själv har tvivlat. Ni som har funnits där när jag har varit världens gnälligaste människa, när jag har varit världens gladaste, helt enkelt ni som alltid fanns där oavsett motvind eller medvind. Ni som hjälpte mig att bestiga berg. Jag gör allt för er,  NI VET VILKA NI ÄR!

Dom här 3 åren, har innehållit allt. Dom har varit fruktansvärt jobbiga på många plan, men även helt underbara på andra. Under dom här perioden har jag träffat många nya människor som de flesta har varit underbara. Men främst har jag träffat personer som har förändrat hela mitt liv, som har påverkat mig, stöttat mig och alltid funnits där. Dom här människorna skulle jag dö för, utan en minsta blink, och jag vet att vi aldrig kommer att tappa kontakten. Det är själsfrändar på högsta nivå. Sammanfattningsvis så vill jag säga att de här 3 åren har varit de bästa åren i mitt liv!

Det var längesedan jag grät för att jag var lycklig men det gör jag just nu. Jag är så jävla tacksam. Framtiden börjar nu!



I just wanna die in your arms!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åå ja det har verkligen varit upp och ner för båda oss. Men vi har KLARAT det!!!! 3 år har nu gått, men det har bara varit början på vår vänskap!<3 DREAMTEAM!

2010-05-27 @ 23:56:45
Postat av: Anonym

16 år har nu gått och det är bara början på våran livslånga vänskap gullet ;) <3

2010-05-28 @ 16:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0