I rättegångar i USA, kan det låta så här:

Dassboken måste vara en av de bästa böckerna som har gjorts. Jag gick precis in på toa, låste dörren och lutade mot väggen. Ja, jag brukar sitta på toa, utan att sitta på själva toaletten, bara för att få lite lugn och ro. Hur som helst så började jag läsa lite smått i dassboken, och lyssna på det här, de är HILARIOUS! 

I rättegångar i USA, kan det låta så här:

Fråga: Och vad gjorde han sedan?
Svar: Han kom hem, och nästa morgon var han död.
Fråga: Så han vaknade upp nästa morgon och var död?


Fråga: Vad gjorde han sedan?
Svar: Han sa " Jag måste döda dig eftersom att du vet vem jag är."
Fråga: Och dödade han dig?

Fråga: Är du sexuellt aktiv?
Svar: Nej, jag ligger bara där.

Fråga: Så datumet för befruktningen var den åttonde augusti?
Svar: Ja.
Fråga: Och vad gjorde ni vid den tidpunkten?

Fråga: Vad är ert förhållande till den anklagade?
Svar: Hon är min dotter.
Fråga: Och var hon din dotter fredagen den tredje februari detta år?

Fråga: Hur avslutades erat äktenskap?
Svar: Genom döden.
Fråga: Vems död var det?

Fråga: Var det du eller din bror som dog i kriget?

Fråga: Var det samma näsa som du bröt när du var barn?

Fråga: Doktorn, innan ni gjorde obduktionen, kände ni efter pulsen?
Svar: Nej.
Fråga: Kollade ni blodtrycket?
Svar: Nej.
Fråga: Kollade ni om patienten andades?
Svar: Nej.
Fråga: Så ni menar att patienten kunde ha levt då ni påbörjade obduktionen?
Svar: Nej.
Fråga: Hur kan du vara så säker på det?
Svar: För att hans hjärta låg i en glasburk som stod på mitt skrivbord.
Fråga: Men kunde patienten fortfarande varit vid liv?
Svar: Det är omöjligt att han kunde varit vid liv och arbetet som advokat någonstans, ja!


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, jag är i Jävsö förövrigt om ni undrar varför jag har så tråkigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0