Kavaj till dop och student!

Onsdag, vilket betyder LEDIG! Ställde klockan på 9 och hoppade då upp och pluggade fysik. Sedan ringde jag och bokade tid för blodprovstagning. Pratade med Maria och städade samtidigt. Skickade även iväg mailet till fonden. Så jag har gjort allt jag skrev igår förrutom två saker, posta brevet och plugga engelska. Det får jag göra i morgon.

Mr T kom hit efter skolan och senare åkte vi och lillebror och hämtade mamma på Gävle Bro. Vi åkte direkt till valbo. Lillebror hittade två tröjor och mamma köpte en väldigt sofistikerad kavaj till mig som jag ska ha på Malles dop och på studenten om det blir kallt. SKIT SNYGG. Sedan åt vi såklart Donken innan vi åkte hem! :)

 

 



Bild från förra sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0