Värk,.

Både igår och idag har varit två bra dagar. Det har inte hänt speciellt mycket men dom har ändå varit bra. Dagens lite sämre är att min rygg nästan helt har gett upp idag. Jag har en enorm värk längstmed hela ryggraden.

Jag och Matilda åkte till valbo en stund idag, och då köpte jag en klänning till Malles dop. En jättefin blå klänning med blommor på. Jag har även valt ut en psalm och en sång till dopet. Vet inte om vi ska ta med båda eller inte.

Mitt största problem dessa dagar är att jag inte har någonting att göra. Jag liksom klättrar på väggarna. Vi har 3 prov kvar. Ingenting mer. Eller en engelska inlämning. Sen är det ingenting mer. Och jag håller på att bli helt galen för att jag har så lite att göra. Det blir liksom omvänd stress om det finns någonting som heter så.

I morgon ska jag i alla fall försöka att hålla mig sysselsatt hela dagen. Jag ska bland annat plugga fysik och engelska och skicka in ett tackbrev för mitt stipendium. Jag ska även posta ett brev, ha telefon-konferens med Maria, ringa och boka tid för blodprovstagning. Och tillsist städa mitt rum. Perfekt, jag ser fram emot morgondagen.  

Jag har så jävla mycket överskottsenergi, men det är bra!

Juste, jag fick MVG i matte e med, fan vad skönt. Nu ska jag aldrig mer plugga matte i hela mitt liv. Bara läkemedelsberäkningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0